Instagram
Follow me

First Flight- Between Clouds – Symona Sy
434
post-template-default,single,single-post,postid-434,single-format-standard,eltd-core-1.1.1,audrey-ver-1.3.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-right,eltd-header-divided,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-default,eltd-dark-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,eltd-side-menu-slide-from-right,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
Symona Sy / Lifestyle  / First Flight- Between Clouds

First Flight- Between Clouds

7 Septembrie 2018,

Iata-ma pusă in fata cu una dintre temerile mele cele mai mari-ZBORUL cu AVIONUL.

6 Septembrie 2018, ziua înaintea zborului:

Dupa ce am planificat o minivacanța in Belgia, lăsându-ma furată de peisajele, de culorile si de punctele de atracție ale Belgiei, pentru moment m-am lasat dusa de val si am achiziționat biletul de avion.

Bineinteles ca, nefiind familiarizata cu modul de achiziționare si a rezervarii biletelor, am apelat la un prieten care zboară de mult timp si stie cam tot ce inseamna zboruri, achiziții bilete si multe alte ponturi.(biletul a fost achiziționat cu careva saptamâni inainte)

Am optat pentru un zbor low-cost cu Wizz-Air, destinația Charleroi.

Inițial nu vroiam sa merg insa m-am lasat convinsă ca nu am nimic de pierdut si trebuie sa imi înving frica de avion. Zis si facut.

Cu cat ma apropiam mai tare de ziua decolării, cu atat stresul si emoțiile cresteau semnificativ de la o ora la alta, insa iubitoare de nou eram parca si nerăbdătoare sa bifez asta pe lista.

Asa ca, iata-ma ajunsă in ziua de dinaintea zborului, copleșită total de o stare de nervozitate si agitație continua.

Dupa ce mi-am facut bagajul, timpul se dilata si orele zburau. Abea am putut sa adorm in noaptea dinaintea zborului. Inainte sa ne îndreptam spre aeroport, ca sa imi potolesc frica, am băut 100ml de jack cu cola ( not a smart choise, but finally).

Iata-ma ajunsă in aeroport.

Caldura, agitație, cozi, tranzit mare. Debusolata de atata agitație am decis ca inainte de toate sa mai fumez ultima tigara( in speranța ca o sa ma calmeze).

Am facut check-in-ul, am trecut de filtre si am ajuns la poarta de îmbarcare (am lucrat in aeroport, deci pentru mine controlul de frontiera, duty-free-ul si restul nu erau o noutate pt mine, de aceea o sa ma concentrez asupra zborului)

La BORDUL AERONAVEI

Odata ajunsă la bordul aeronavei, entuziasmul începea sa pălească. Ma simteam ca intr-un autocar, insa cu mult mai multe persoane si cu spațiul pe scaun mult mai mic. Adica, nu ma înțelegeți greșit, stiu ca am optat pentru un zbor low cost, dar e crima sa stai înghesuit intr-un spațiu atat de mic pe o durata de 2h si un pic.(Whatever). Dupa ce si-au facut stewardesele instructajul, am ajuns si la punctul culminant. Decolarea.

Partea asta mi-a placut cel mai mult.Initial, cand am auzit zgomotul produs de motoarele aeronavei, mi-au dat o ușoară senzație de nesiguranta, insa senzația de desprindere a aeronavei de sol a fost una foarte plăcuta pentru mine. O asociez cu senzația din copilărie, cand ma dădeam pe linghispirurile alea tip umbreluțe, ce veneau cu ocazia zilelor orașului.

Dupa ce am ajuns la înălțimea stabilită pentru cursul zborului, totul a intrat in normal.

Ce m-a fascinat vs ce nu mi-a placut :

O sa inceput cu plusurile, lansând minusurile pe final.

Pe parcursului zborului, am ramas uimita de Frumusețea cerului si a norilor. Se vedeau atat de pufoși si formau niște forme impresionante.

Senzatiile de desprindere si revenire la sol.

Orasele si formele lor văzute de sus.

Senzatia de a fi deasupra tuturor.

Ce nu mi-a placut a fost faptul ca eram amorțită pe scaun, spațiul era foarte mic, usoara ameteala ( de la presiune probabil).

Golurile de aer. Mooamaa!! Acesta a fost punctul cel mai Șocant si culminant ever. Adică in momentele alea, chiar ma gandeam ca o sa mor, fara nicio șansa de supravietuire( la viteza la care o aveam, in cazul unui impact, eram pierduți)

Am prins niște turbulente mari, cu o cădere succesivă si progresiva. Cand am vazut stewardesele ca s-au aplecat la nivelul culoarului, am crezut ca de acolo nu mai scap cu viata!

Aeronava s-a zbruncinat puternic si a avut o cădere succesivă in gol, una mai mare ca cealaltă. Căderile au fost destul de lungi, creând panica in jurul participanților la zbor. Lumea a intrat intr-o stare de panica, țipau si gesticulau haotic. Unii incepeau sa își spună rugăciunile si sa își facă cruci. In momentele acelea am intrat si eu in panica. Șocul a fost atat de puternic, încât mi-a scăzut instant tensiunea si glicemia, iar eu eram mai albă la fata decât varul. Ma tremura toată si am pierdut controlul, lansând panica si șocul sa ma cuprindă total.

ATERIZAREA

Dupa trauma suferită, ma asteptam din minunat in minut la ce e mai rău si ca golurile de aer si turbulentele sa revină. Din fericire, am avut parte de o aterizare plăcuta, fara a mai prinde goluri si turbulente. Odata ajunsă in aeroport, nu imi venea sa cred cat de bucuroasa eram la sol :))!

Efectele secundare ale Zborului

Dupa aterizare, următoarele 2-3 zile am avut parte de o amețeala continua. Efectiv parca eram pe alta planeta!

Bineinteles ca nu m-am documentat despre partea asta si neavând casti sau guma de mestecat, am ramas cu niște urmări nu tocmai plăcute. Durerile de cap, amețelile si umflarea picioarelor s-au numărat printre efectele secundare ale precedentului zbor.

Cam asta a fost experiența mea cu primul zbor, una in care am avut parte de toate peripețiile! O consider fascinanta si sunt bucuroasa ca am avut parte de tot “tacâmul”, deoarece asa am reusit sa imi înving frica si sa am parte de niște amintiri in care mixul sentimentelor mi-a creat o senzație de neuitat a primei mele experiențe de zbor!

Voi de ce peripeții ati avut parte ?image